Sīkšķembas (granīta izsijas) Rīgā neesot lietojamas, jo aizsprostojot kanalizāciju un lietus notekas. Rīgas domē apstiprina, ka sāls ietekmē apkārtējo vidi un veselību, jo ieskalojas gruntsūdeņos. Taču parasti augsta koncentrācija novērojama tikai ziemā un pavasarī. Pārējā gada laikā mikroelementi tiek izskaloti ar nokrišņiem un gruntsūdeņiem.
Sāls negatīvi ietekmējot augus, koki aug lēnāk, samazinās koku imunitāte pret kaitēkļiem un slimībām. Jebkurā gadījumā kokiem gar pilsētas ielām ir īsāks mūžs arī citu faktoru dēļ. Tāpēc kokus parasti stāda pēc iespējas tālāk no brauktuves, izmantojot drenāžu, savukārt pavasarī koku saknes iespēju robežās attīrās no sāls atlikumiem.
Vai pretslīdes reaģenti bojā automašīnas? Ja sniegs, kas sajaukts ar reaģentu, no ceļa tiek notīrīts 4 stundu laikā, automašīnai briesmas nedraud. Ja netīrumu, hlora un sāls kokteilis uz ceļiem paliek ilgāk, tas var ietekmēt virsbūvi un riepas. Rīgā sniega tīrīšanas mašīnas strādā pēc šāda principa: notīra virsmu, izkaisa sāli un, tikko reaģents ir iedarbojies, irdenā masa uzreiz tiek savākta.
Šādi darbi parasti tiek veikti nakts laikā, kad mašīnu uz ielām gandrīz nav, lai sagatavotu ceļus jaunai dienai. Bet ja snieg svaigs sniegs – diennakts režīmā. Problēmu ar rūsēšanu, kā iesaka automehāniķi, varot atrisināt automašīnu pretkorozijas apstrāde reizi divos gados.
Ja mašīna ir veca, antikorozijas šķidrums «jāizlej» visos dobumos. Rūpīgi jāiztīra riteņu arkas. Tāpat ziemas laikā mašīna biežāk jāmazgā un jāpulē, lai ķīmiskās atliekas neuzkrātos uz automašīnas virsbūves.