Sociālo tīklu lietotāji atzīst, ka visos gadījumos, kad produkta sastāvā minēts «proteīns», cenas lec debesīs. Šajā konkrētajā gadījumā jogurta ar proteīnu cena ir par 30 centiem augstāka nekā «Grieķu jogurtam».
«Uzliec uzrakstu «Fit&Protein», un uzreiz var pacelt cenu par trešdaļu,» sūkstās sociālo tīklu lietotāji, norādot, ka 20% sanāk pārmaksāt par melno iepakojumu vien.
Tāpat arī komentētāji atzīst, ka tā darbojas mārketings visās jomās, un tas apstiprinot tikai faktu, ka patērētāji nelasa produktu sastāvu, labi, ja atšķir ogļhidrātus, proteīnus un taukus. Turklāt garša abiem jogurtiem esot identiska.
«Abiem produktiem - grieķu jogurtam un «Fit&Protein» - ir vienāds marķējums, jo
receptūra un ražošanas tehnoloģija ir vienāda, savukārt ieraugs, kuru nav noteikts norādīt marķējumā, ir atšķirīgs,»
uzsver «Food Union» zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.
Viņa skaidro, ka «Grieķu jogurtam» ir grieķu jogurta īpašībām un garšai atbilstošs un raksturīgs ieraugs.
«Grieķu jogurtam ir blīva krēmveidīga struktūra, un tas ir koncentrētāks nekā parastais jogurts, jo šā jogurta pagatavošanai pienu izmanto divreiz lielākās devās. Produkta pozicionējums ir – ideāls jogurts veselībai un novājēšanai,» pauž Jaroša.