Šodienas redaktors:
Pauls Jānis Siksnis
Iesūti ziņu!

Ārsta attieksme: «Aptieka vēl ir vaļā, kāpēc esi te?»

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: facebook.com/IvanovaKariina

Sociālos medijus un interneta portālus kārtējo reizi apceļo kāds bēdu stāsts par ārstu «nolaidību un slikto attieksmi». Kāda sieviete dalījusies savā rūgtajā pieredzē, ko nācies piedzīvot Tukuma slimnīcā. Sievieti aizskārusi un dziļi sarūgtinājusi ārsta attieksme, izteikumi un it kā nepareizi noteikta diagnoze. Slimnīcas vadība gan uzskata, ka «šobrīd tiek spēlēts uz emocijām» un nav iespējams izvērtēt situāciju bez faktu pārbaudīšanas un analīzes.

SIA «Tukuma slimnīcas» direktore Dzintra Rabkeviča portālam TVNET apliecina, ka šis gadījums nav palicis bez ievērības - ticis pieprasīts paskaidrojums no ārsta un situācija izanalizēta.

Viņa arī norāda, ka šī situācija kārtējo reizi likusi aizdomāties par to, kas notiek mūsu sabiedrībā.

«Tā ir sabiedrības kūdīšana pret ārstiem, bez analīzes un faktu pārbaudes. Šobrīd tiek spēlēts uz emocijām!»

uzsver ārste.

«Tā būtībā ir vēršanās pret visiem ārstiem, lai gan slimnīcās nestrādā neviens ārsts, kas nav ieguvis attiecīgo kvalifikāciju un izgājis sertifikāciju.»

«Tās ir emocijas - var saprast pacientu, kurš ir uztraucies par savu veselību un mēģina rast kādu risinājumu, bet

sociālie mediji nav īstā vieta, kur to risināt, - pirmkārt, par to jāinformē slimnīcas vadība un Veselības inspekcija, kas izvērtē ārstu darbu un pieļautās kļūdas, ja tādas ir,»

norāda Rabkeviča.

«Konkrēto gadījumu es nevaru izvērtēt, jo klāt tur nebiju, bet ārsts ir sniedzis visus paskaidrojumus, un man nav pamata uzskatīt, ka ārsta attieksme ir bijusi neprofesionāla,» atzīst slimnīcas direktore, norādot, ka konkrētais ārsts patlaban ir neatliekamās palīdzības nodaļas vadītājs, kā arī turpina apgūt ārsta profesiju.

«Nav nekāds noslēpums, ka ārstiem ir garas darba stundas, pārslodze, bet

kas cits cilvēkiem spēj palīdzēt, ja ne tie paši ārsti. Šāda zākāšana met ēnu uz ārstu profesiju kopumā,»

pārliecināta Rabkeviča.

«Un kur ir tie pacienti, kam ir palīdzēts, kas ir apmierināti ar ārstu darbu? Starp daudziem cilvēkiem vienmēr būs kāds, kam kaut kas nepatiks un kurš būs neapmierināts,» rezumē ārste.

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Tad ziņo par to un laimē divas biļetes uz kinoteātri «Multikino»!

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu