proti, neradot kaitējumu apkārtējai videi. Viņa arī pārmet, ka konkrētā ražotāja mājaslapā šāds sertifikāts nav atrodams, un pauž neizpratni par to, kāpēc Latvijas vegānu kopiena izrāda tādu sajūsmu par šo sieriņu.
Tas izraisījis īstu šķēpu laušanu diskusijā zem šā ieraksta, gan par vegānisma definīciju, gan argumentiem par un pret ražotāja izvēli izmantot palmu eļļu sieriņa ražošanā, un neiztika arī bez personiskiem apvainojumiem vegānu starpā.
«Neviens no šiem cilvēkiem nevar izlasīt sastāvdaļas? Neviens nezina, kādas sekas rada šīs eļļas ražošana? Kāpēc populāri vegāni un blogeri un pat biedrība «Dzīvnieku brīvība» reklamē produktu, kas nav vegāns?» retoriski jautā vegānu dzīvesveida aizstāve.
Kāda cita sociālā tīkla lietotāja piekrīt, ka
nav labākais produkts, bet nekam neder tāda attieksme, ka «viss mūsu dzīvē ir slikts». «Man ir prieks, ka Latvijā vispār sāk parādīties šāda veida produkti,»
raksta kāda lietotāja. Arī citi vegāni piekrīt, ka tā ir pozitīva tendence. «Jā, ir kur augt, šajā gadījumā arī plastmasas iepakojumu varētu nomainīt. It sevišķi valstī, kur ar atkritumu šķirošanu tik traki iet!»
«Neskatoties uz palmu eļļas tehnisko informāciju, šis produkts 100% atbilst vegānisma prasībām un ir vegāniem piemērots produkts, kurā netiek izmantoti dzīvnieku izcelsmes produkti.
Palmu eļļas esamība produktā nemaina tā piederību vegāniskajiem produktiem,»
norāda uzņēmuma AS «Tukuma Piens» mārketinga nodaļas vadītājs Armands Artihovičs.