Šodienas redaktors:
Dace Otomere
Iesūti ziņu!

Cik izmaksā neuzmanība autostāvvietā?

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Edijs Pālens/LETA

««Rīgas satiksmes» (RS) mājaslapā ir maldinoša un neprecīza informācija par autostāvvietu apmaksas kārtību, kas noved pie naudas soda, pat ja vadītājs darījis visu godīgi un pēc labākās sirdsapziņas,» uzskata portāla TVNET lasītājs.

«Saskaņā ar mājas lapā pieejamo informāciju veicu apmaksu par stāvvietu pie CSDD Bauskas ielā 86, kas atbilstoši RS mājaslapā pieejamajai informācijai ir zona D un to iespējams apmaksāt ar «Mobilly»,» portālam TVNET ziņo autovadītājs Elvis.

Automašīnas vadītājs esot godprātīgi veicis apmaksu, sekojot instrukcijām RS mājaslapā.

«Tur arī augšā pieminēts «Mobilly» apmaksas veids. Nekas nav minēts par citu zonējumu. Lejā pie zvaigznītes pat uzskaitītas zonas, kas pieejamas. Tai skaitā arī D, ko apmaksāju,» savā pieredzes stāstā dalās autovadītājs.

Tomēr, atgriežoties pie auto, sagaidījis nepatīkams pārsteigums – sods 35 eiro apmērā.

«Apmaksa tika veikta ar SMS atbilstoši norādītajām instrukcijām,» uzsver Elvis.

«Šāda sistemātiska dezinformēšana ir kārtējais iedzīvotāju naudas kāšanas mehānisms?» vaicā vīrietis, kurš atbildi par maldinošo apmaksas kārtību saistībā ar autostāvvietām vēl joprojām neesot saņēmis.

Lai skaidrotu situāciju, portāls TVNET sazinājās ar RS sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāju Baibu Bartaševiču-Feldmani.

Viņa norādīja, ka konkrētā autostāvvieta, kurā uzlikts sods, neesot «Rīgas satiksmes» pārraudzībā, un aicināja iedzīvotājus uzmanīgāk apskatīt zīmes, kas izvietotas pie tām.

Kā skaidro uzņēmuma «Cityparks Latvija» SIA vadītājs un valdes loceklis Māris Priednieks, šajā gadījumā esot apmaksāta pavisam cita autostāvvieta, kas atrodas pavisam citā vietā.

«Problēma tāda, ka kungs novietojis automašīnu «Cityparks Latvija» SIA autostāvvietā, kur zona «Mobilly» ir CS, kas norādīts arī uz diviem apmaksas automātiem. Tāpat visā teritorijā izvietoti «Mobilly» reklāmas plakāti.»

«Arī automātiski atverot aplikāciju, redzams, ka zona CS ir vistuvāk vietai, kur klients atradies, bet klients ir veicis apmaksu, kā viņš apgalvo un ko nevaram paši pārbaudīt, Rīgas Satiksmes autostāvvietā «Mobilly» zonā D. Tas savukārt atrodas aptuveni divsimt līdz trīssimt metrus tālāk. Vai pat vairāk. Salīdzinot – ja samaksātu «Shell» par sviestmaizi, bet censtos to iznest no «Statoil».»

Neesot iespējas nekādi pārbaudīt, ka apmaksa veikta. «Kontrolieris atbrauc uz autostāvvietu, pārbauda automašīnas un redz, ka apmaksa nav veikta, un līdz ar to izraksta sodu,» norāda uzņēmuma vadītājs.

Pēc Priednieka teiktā, automašīna novietota Bauskas un Antenas ielas krustojumā, kas esot pavisam citā vietā: «Es to norakstītu tikai uz cilvēcisko kļūdu. Iespējams, neuzmanību.»

Lai izvairītos no līdzīga veida nebūšanām, esot uzmanīgi jāskatās uz zīmēm un arī mobilajā aplikācijā. «Visa autostāvvieta ir apzīmēta, ka tā ir «Cityparks» autostāvvieta. Ir liels sešmetrīgs karogs. To arī «Mobilly» aplikācija parāda, ka zona CS ir vadošā tajā vietā,» skaidro Priednieks.

«Automašīnas vadītājs ir atsūtījis no RS mājaslapas bildi, kur ir aplīmēts biļešu automāts ar zonu D. Ja viņš atnāktu vēlreiz uzmanīgi apskatītu - nav tāda aparāta mūsu stāvvietā. Mūsu stāvvietā ir divi pavisam cita izskata aparāti, kas aplīmēti ar skaidrām, nepārprotamām «Mobilly» zīmēm, ka tur ir zona CS, nevis D.»

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu